we're on it

2011-03-28 x 11:09:23


i torsdags gick jag på stan med mami & oskar, införskaffade mig en potentiell balklänning eftersom att min sömmerska sjukskrivit sig såhär lagom i sista minuten. jag hittade även ett par awesome boss-skor som kommer matcha perfekt. jag fick mig en fika på espresso house och avslutade min kväll med final i landskampen.

then friday & jag slutade skolan klockan 10, besökte frissan & agerade coach innan jag träffade gamla vänner med familjen och avslutade kvällen på födelsedagskalas på andra sidan staden.

min lördag innefattade ett besök på shoppinggatan efter mysig frukost med min extrafamilj och sådär på kvällskvisten agerade jag partypingla hos josse - utgång - bakom - sova.

finally/igår/söndag blev det en roadtrip till tollarp för att lämna min kära ponny till en ny familj, världens bästa sällskap fick jag på köpet. sedan firades oskars papi innan vi slutligen deckade på mitt sovloft. vad fint det är med helg 



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0